Saturday, June 26, 2010

photos

Ek sukkel my morsdood om my foto's en ebooks te organiseer.
Die ebooks is nou meer as 300 gb. Nou dit is sommer nonsens: dit beteken ongeveer 600,000 boeke. Daar is obviously nie so baie. MAW duplikaat van duplikaat van duplikaat. Dit kan nie so aangaan, ek sal 'n plan moet maak. Hulle is in honderde directories en nie een se:"copy of.."
Dit is eenvoudig as volg: die een is Wilbur Smith The Courtneys, dan ook as Smith wilbur The Courtneys, dan The Courtneys wilbur smith en so aan en aan. Dan ook as pdf, lit, pdc en ander formate, almal verskillende groottes. Hoe het ek so 'n gemors toegelaat? Hoe kry ek dit opgelos?
Dan my foto's .... omtrent 900GB versprei oor 'n magdom disks. Ek het copies gemaak van een disk na die ander, later vergeet, weer copies gemaak. Weereens my fout. Aan die begin was alles mooi gemerk. Toe het 'n paar disks gebreek, kompers (3) deur weerlig geslaan, diefstal van laptop en ek is in 'n malhuis.
Kinders kom kuier, kleinkinders slaap hier. Braaiplek en kuierplek nog vol nat matte weens die geyser-storie. Sal maar koue vleis en slaaie eet. Elsie beserk besig om geheime vroue goed te sorteer en reg te kry. Sy en Lettie hardloop elke keer hier verby met arms goed en weer terug met ander. Gaan nie eers vra. As sy na my kyk, lyk ek baie maag-sererig en dan los sy my.

No comments:

Post a Comment